Qui som

Al llarg dels anys hem col•laborat en alguns projectes del municipi castelloner, relacionats en la promoció de la pilota valenciana i la formació financera, i en algunes entitats com l’Associació de Dones Progressistes Angelina González i Edicions Diari La Veu, Coop.V.

A partir de 2020 volem passar de l’àmbit estrictament municipal a l’àmbit de País Valencià, i per això ens hem marcat com a propòsit prioritari ajudar a recuperar l’edició del mitjà d’actualitat Diari La Veu, impulsant la publicació de Nosaltres La Veu mentre s’arriba a fer-lo realitat de nou, a través del nostre mecenatge.

La Fundació té el propòsit de donar suport i promoure els valors del valencianisme, mitjançant la difusió i promoció de la cultura, lectura, música i esport de la nostra terra, i contribuir al benestar de les persones, a través de la defensa del medi ambient i l’accés a la vivenda dels col•lectius més desfavorables, d’acord amb els objectius que consten en els nostres estatuts.

MISIÓ

Convertir-se en part activa de la societat valenciana, donant suport al valencianisme cultural, cívic i mediàtic, i contribuint al benestar de les persones.

VALORS:
  • Els drets humans.
  • La solidaritat i la igualtat
  • La cultura, llengua i tradicions del País Valencià.
  • El medi ambient sostenible.
OBJECTIUS:
  • La Promoció i utilització del valencià en documents públics i privats.
  • El Foment de la lectura.
  • El Foment de la música valenciana.
  • La Promoció i col·laboració de l’esport autòcton valencià.
  • El respecte al Medi ambient.
  • L’Accés a la vivenda dels col·lectius més desfavorables.