Qui somno

Som valencians i volem donar suport a projectes 100% valencians.

La “Fundació Cultural Jordi de Sant Jordi CV” va nàixer en l’any 2009 en el poble de Castelló de la Ribera (País Valencià), amb la finalitat d’actuar de forma local per millorar la societat.

Al llarg dels anys hem col·laborat en alguns projectes del municipi castelloner, relacionats en la promoció de la pilota valenciana i la  formació financera, i en algunes entitats com l’Associació de Dones Progressistes Angelina González i Edicions Diari La Veu, Coop.V.

A partir de 2020 volem passar de l’àmbit estrictament municipal a l’àmbit de País Valencià,  i per això ens hem marcat com a propòsit prioritari ajudar a recuperar l’edició del mitjà d’actualitat Diari La Veu, impulsant la publicació  de Nosaltres La Veu mentre s’arriba a fer-lo realitat de nou, a través del nostre mecenatge.

La Fundació té el propòsit de donar suport i promoure els valors del valencianisme, mitjançant la difusió i promoció de la cultura, lectura, música i esport de la nostra terra, i contribuir al benestar de les persones, a través de la defensa del medi ambient i  l’accés a la vivenda dels col·lectius més desfavorables, d’acord amb els objectius que consten en els nostres estatuts.

MISIÓ

Convertir-se en part activa de la societat valenciana, donant suport al valencianisme cultural, cívic i mediàtic, i contribuint al benestar de les persones.

[/lgc_column]

VALORS:

• Els drets humans.
  • La solidaritat i la igualtat
  • La cultura, llengua i tradicions del País Valencià.
  • El medi ambient sostenible.

OBJECTIUS:

• La Promoció i utilització del valencià en documents públics i privats.
  • El Foment de la lectura.
  • El Foment de la música valenciana.
  • La Promoció i col·laboració de l’esport autòcton valencià.
  • El respecte al Medi ambient.
  • L’Accés a la vivenda dels col·lectius més desfavorables.